Bij Accuselect haal je thuisbatterijen in huis waarmee je flink bespaart op je energierekening. Slimme controle over je energiegebruik en meer duurzame energie, dat klinkt goed toch? Zet de stap naar een groenere toekomst en neem de controle over jouw energie!
Flabbergasted ging vol aan de slag om Accuselect naar een hoger niveau te tillen met een gloednieuw merk en website. Klaar voor de toekomst en klaar om Nederland te veroveren op de thuisbatterijenmarkt, die nog in opkomst is. Het resultaat? Een uitgebreide en indrukwekkende marketingwebsite!
Flabbergasted heeft ook de fotografie voor Accuselect mogen verzorgen. We hebben sfeervolle foto's gemaakt die laten zien hoe blij klanten zijn met hun thuisbatterij en mooie portretten van het Accuselect team vastgelegd. Persoonlijk contact staat centraal bij Accuselect, en dat zie je terug in elke foto!
Daarnaast heeft Flabbergasted het gehele visuele merk van Accuselect onder handen genomen. We hebben een nieuw logo ontworpen dat niet alleen kwaliteit en premium uitstraalt, maar ook enthousiasme, energie, betrouwbaarheid en innovatie. Het resultaat is een visuele identiteit die perfect past bij Accuselect's kernwaarden en ambities.
Om het ingewikkelde concept van een thuisbatterij simpel uit te leggen, hebben we geanimeerde illustraties gemaakt. Deze laten zien hoe je kunt besparen en je investering terugverdienen. Zo wordt alles helder en begrijpelijk!
Met de rekentool kun je in een paar stappen berekenen hoeveel jij kunt besparen met een thuisbatterij in jouw persoonlijke situatie.